دی وی دی فابریک خودرو چیست؟
18
آبان

دی وی دی فابریک خودرو چیست؟

در این مقاله تیم پاور ویژن قصد دارد که مصرف‌کنندگان و مشتریان عزیز را با دی‌وی‌دی فابریک و نحوه استفاده از آن را به شما آموزش دهد و مزایا و سؤالاتی که شما عزیزان درباره این محصول دارید را برای شما توضیح دهیم.

دی‌وی‌دی فابریک چیست؟

پخش‌کننده‌های DVD قابل‌حمل به‌منظور کمک به توانایی تماشای دی‌وی‌دی در خارج از خانه ساخته شده‌اند و اولین‌بار توسط پاناسونیک معرفی شدند. این مانیتورها برای استفاده “در حال حرکت” خودروها کاربردی هستند و بسیاری از آنها عملکردهای ثانویه مانند پخش موسیقی از سی‌دی‌های صوتی و نمایش تصاویر از دوربین‌های دیجیتال یا دوربین‌های فیلم‌برداری را انجام می‌دهند.

باتوجه‌به تنوع این دی‌وی‌دی ها در بازار سیستم تصویری خودرو و اشتیاق روزافزون صاحبان خودرو به این محصول، بازار دی‌وی‌دی و مانیتور فابریک در کشور ما هم بسیار داغ و نزدیک است.

یکی از این محصولات که تبدیل به برند در بازار سیستم تصویری شده است، پاور ویژن است که با ارائه انواع دی‌وی‌دی فابریک‌های خودروهای موجود در کشورمان توانسته مشتریان بسیار زیادی در زمینه دی‌وی‌دی فابریک جذب کند.

کاربرد دی‌وی‌دی فابریک

محبوبیت پخش‌کننده‌های DVD قابل‌حمل در کشورمان به خانواده‌ها اجازه می‌دهد برنامه‌های مختلفی از جمله فیلم و سریال و موزیک را با دسترسی راحت ازروی روی کارت‌های SD و درایوهای فلش  USB تماشا کنند.

برخی از پخش‌کننده‌های DVD دارای دسترسی Wifi هستند که به پخش تلویزیون اینترنتی کمک می‌کنند و برخی دارای بلوتوث هستند که به کاربران امکان می‌دهند محتوا را از دستگاه‌های دیگر مانند تلفن‌های هوشمند یا به آن‌ها پخش کنند.

علاوه بر این‌ها دی‌وی‌دی فابریک‌ها جنبه اسپورتی و زیبایی داشبورد را هم برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ چیزی که این روزها جوان‌های امروزی را ترغیب به استفاده از دی‌وی‌دی فابریک‌ها می‌کند همین بحث به‌روز بودن و اسپورت کردن خودروی‌شان است.

انواع مانیتور فابریک

در بازار فعلی مانیتورهای زیاد و متعددی وجود دارند که طبیعتاً همه آن‌ها کیفیت و ارزش خرید را برای شما نخواهند داشت.

ما در پاور ویژن فضایی امن و مطمئن برای مشتریان آماده کرده‌ایم و به همه آن‌ها این اطمینان خاطر را می‌دهیم که محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه با امکاناتی کم‌نظیر را برایشان تدارک دیده‌ایم.

دی‌وی‌دی فابریک‌ها انواع مختلفی دارند و در ابعاد مختلف و ویژگی‌های متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. شما باید باتوجه‌به انتظار و کاربردی که مدنظرتان است دی‌وی‌دی فابریک خودروی خودتان را از بین برندهای مختلفی که در بازار سیستم تصویری وجود دارد انتخاب کنید.

برندهای بسیار زیاد و جاافتاده‌ای بین دی‌وی‌دی فابریک‌ها وجود دارد که پاور ویژن باتوجه‌به سابقه و رضایتمندی که از سوی مشتریان خودش کسب کرده بهترین گزینه و مقرون‌به‌صرفه‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود.

البته لازم به ذکر است که مدل‌های پخش‌کننده DVD پشت‌سری هم وجود دارد که برای اتومبیل‌های تجاری ایده‌آل‌تر هستند و برای سرنشینان عقب مناسب هستند که به مصرف‌کنندگان یک تجربه سمعی و بصری معمولاً خوب را ارائه می‌دهد.

این نوع مانیتور مناسب برای دارندگان وسایل نقلیه که می‌خواهند تجربه رانندگی منحصربه‌فرد و شخصی ایجاد کنند، مناسب است و کافی است کابل برق مجهز را به سوکت فندک خودرو وصل کنید و از محتوای چندرسانه‌ای لذت ببرید.

ویژگی‌های دی‌وی‌دی فابریک چیست؟

کیفیت صدا

کیفیت صدا چه برای ویدئو باشد چه فقط برای گوش‌دادن به موسیقی مهم است. باتوجه‌به فضای بسته خودرو، توان خروجی مهم است. هنگام مقایسه پخش‌کننده‌های DVD حتما خروجی صدا را بررسی کنید و مطمئن شوید که محصولی که خریداری می کنید دارای میزان خروجی مناسب برای شما هست یا خیر.

اندازه و کیفیت صفحه‌نمایش

صفحه‌های دی‌وی‌دی فابریک در اندازه‌های مختلف موجود هستند. به‌عنوان یک قانون کلی، دستگاه باید خروجی با وضوح بالا برای دید واضح و اندازه فیزیکی متناسب با فضای موجود بدون محدودیت دید ارائه دهد.

دو نوع صفحه‌نمایش وجود دارد: آنالوگ و دیجیتال با وضوح بالا. صفحه‌نمایش آنالوگ عمومی 240 x 240 یا 480 x 240 پیکسل است، اما صفحه‌نمایش دیجیتال HD 800 x 480 پیکسل یا بالاتر است (رزولوشن دی‌وی‌دی فابریک‌های پاور ویژن 720 x 1280 است).

از نظر اندازه صفحه‌نمایش، صفحه‌نمایش‌های 6.5 و 7.0 اینچی و 10 و 11 اینچی رایج‌ترین اندازه‌ها هستند که معمولاً با وضوح 800 در 480 برای تعادل خوب کیفیت و قیمت مناسب در دسترس هستند. همچنین در نظر بگیرید که آیا به عملکرد صفحه‌نمایش لمسی نیاز دارید یا خیر – اینها می‌توانند کنترل بهتری ارائه دهند و اگر بودجه بیشتری دارید انتخاب خوبی هستند.

محصولات پاور ویژن در دو سایز 7 اینچی و 11 اینچی در بازار عرضه می‌شوند که پرفروش‌ترین آنها در خودروهای داخلی دی‌وی‌دی فابریک پژو 206 و پژو پارس و 405 هستند و در خودروهای خارجی هم دی‌وی‌دی فابریک‌های مگان و لندکروز پیشتازی می‌کنند.

فرمت‌های قابل پخش دی‌وی‌دی فابریک

فرمت‌های رسانه‌های مختلفی از جمله فرمت‌های صوتی، تصویری وجود دارند. مهم است که سازگاری فرمت فایل را برای مولتی مدیای دستگاه خود بررسی کنید.

بسیاری از مدل‌ها همچنین توانایی پخش DVD-R و DVD-RW  دارند. این توجه به فرمت‌های فایل‌های صوتی و فرمت‌های دیسک نیز گسترش می‌یابد، به‌عنوان‌مثال. CD، CD-RW، CD-R و MP3. فرمت‌های پشتیبانی بیشتر به انتخاب‌های سرگرمی بیشتر تبدیل می‌شوند.

جی‌پی‌اس (GPS)

با جی‌پی‌اس خیلی راحت به سفر بروید و ترسی از بیراهه رفتن نداشته باشید.

عملکرد GPS (پخش‌کننده دی‌وی‌دی خودرو POWER VISION) یکی از راحت‌ترین ویژگی‌های خودرو است که مانیتور نقشه بصری مسیر را ارائه می‌دهد، درحالی‌که بلندگوهای خودرو دستورالعمل‌های شفاهی را ارائه می‌دهند.

محل ذخیره

برخی مانیتور فابریک‌ها علاوه بر SD کارت،دارای حافظه داخلی هم هستند که این خود یک مزیت به مشار می‌آید.(حافظه داخلی محصولات پاور ویژن 32 گیگ می باشد).

یک کارت SD می‌تواند حجم زیادی از داده‌ها را برای اندازه کوچک خود در خود نگه دارد. این باعث می‌شود که آن را به یک رسانه ذخیره‌سازی مناسب برای فیلم‌ها و موسیقی‌های موردعلاقه شما در دی‌وی‌دی فابریک شما تبدیل کنید.

سیستم‌عامل‌های سازگار

مانیتورهای خودروی موجود در بازار با سیستم‌عامل‌های مختلفی روانه بازار می‌گردند. سیستم‌عامل‌های سازگار از جمله ویندوز، اندروید،IOS وجود دارند که علاوه بر راحت‌تر کردن کار مخاطب، به شما یک رابط کاربری خوب را هم ارائه می‌دهند.

محصولات پاور ویژن با سیستم‌عامل اندروید 10 ویک رابط کاربری فوق‌العاده توانسته مشتریان زیادی را جذب کند.

دوربین

مانیتورهایی که علاوه بر داشتن مزیت‌های قبلی، امکان اتصال به دوربین دنده عقب و دوربین جلو را هم داشته باشند، تقریباً یک‌قدم از باقی رقیبان خودشان جلوتر هستند و می‌توانند با این مزیت مشتریان زیادی را جذب کنند.

دی‌وی‌دی فابریک‌های پاور ویژن از این قافله عقب نماندند و هم قابلیت اتصال به دوربین جلو وهم دوربین عقب (دنده عقب) را دارا هستند.

مانیتور و دی وی دی فابریک
 

اتصالات

داشتن پورت‌های USB و AUX یا قابلیت CD خور بودن و سیم‌کارت ، از جمله مواردی است که در هنگام خرید یک مانیتور خودرو باید به آن‌ها توجه کنید. البته از حق نگذریم که مهم ترین این ها قابلیت اتصال از طریق بلوتوث است که به شما اجازه دسترسی راحت به مانیتور خودرویتان را می‌دهد.

همهٔ این‌ها مزید بر علت می‌شود تا شما بهترین گزینه را هنگام خرید یک دی‌وی‌دی فابریک انتخاب کنید.

دی‌وی‌دی فابریک‌های پاور ویژن دارای پورت‌های مجزا برای USB و AUX و SD کارت است و با بلوتوث نسخه V1.4 قابلیت اتصال راحت و بی‌دردسر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اینترنت

اتصال به اینترنت و پشتیبانی از این قابلیت در هر دستگاه صوتی یا تصویری یک امتیاز مثبت به‌حساب می‌آید.

با اتصال به اینترنت شما قابلیت آپدیت مانیتور خودتان و نصب انواع برنامه‌های کاربردی و تماشای فیلم یا سریال و حتی گوش‌کردن موسیقی‌های بیشتر را خواهید داشت. یعنی علاوه بر دسترسی به امکانات بیشتر، موجب سرگرمی شما هم خواهد شد.

ناگفته نماند که مانیتورهای پاور ویژن این قابلیت را دارا هستند و شما با خیال آسوده می‌توانید به اینترنت وصل بشوید و از امکانات بیشتر نهایت استفاده را ببرید.

 

جمع‌بندی

هنگامی که عملکردهایی را که می‌خواهید با پخش‌کننده DVD خود انتخاب کردید، بودجه موجود خود (از جمله هزینه نصب مانیتور) را در نظر بگیرید. اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، لوازم جانبی دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشید خریداری کنید.

دستگاه پخش دی‌وی‌دی خودرو یک همراه خوب مسافرتی در سفرهای طولانی با خانواده یا دوستان هستند و به مسافران شما این امکان را می‌دهد که فیلم‌ها یا برنامه‌های موردعلاقه خود را در حین حرکت تماشا کنند.

هنگام خرید به نکاتی که در بالا اشاره کردیم توجه کنید و حواستان به برندهای متفرقه باشد. اگر یک خرید راحت و بی‌دغدغه می‌خواهید و یا اگر به دنبال یک مانیتور فابریک کامل با برند جاافتاده در بازار می‌خواهید ما به شما دی‌وی‌دی فابریک‌های پاور ویژن را معرفی می‌کنیم.

پاور ویژن باسابقه خوب خود و رضایتمندی که از طریق مشتریان خود به دست آورده مجموعه خود را گسترده‌تر کرده است، به طوری که تقریباً برای هر مدل خودرویی که شما مدنظر داشته باشید، نظیر خودروهای داخلی و خارجی دی‌وی‌دی فابریک دارد و به همین دلیل است که مشتریان زیادی را توانسته در مدت کمی به سمت خود جذب کند.

با خرید راحت از طریق سایت مانیتورهای خودتان را با 1 سال گارانتی در داخل بسته‌بندی‌های جذاب تحویل بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.